Bestel- en verzendinformatie

Bestellen

Ben je eruit welk boeket je wilt laten bezorgen? Selecteer dan het aantal en klik vervolgens op de knop ‘In winkelmand’. Het boeket wordt dan toegevoegd aan je winkelmandje. Je kunt altijd naar je winkelmandje toe door op het winkelmand icoontje rechts bovenaan de pagina te klikken.

Ben je geslaagd? Dan is het tijd om je bestelling af te ronden.

1. Klik op het winkelmand icoontje rechts bovenaan de pagina om naar je winkelmandje te gaan. In het venstertje dat zich opent zie je een overzicht van alle toegevoegde boeketten. Tevens vind je hier twee knoppen:

Afrekenen
Als je hier op klikt ga je meteen naar de afrekenpagina.

Winkelmand bekijken
Klik op deze knop als je een overzicht wilt zien van alle toegevoegde boeketten. Ook kan je hier de               aantallen aanpassen. Als je klaar bent met aanpassen, klik dan op de knop ‘Winkelmand bijwerken’.

2.  Klik vervolgens op ‘Doorgaan naar afrekenen’ om naar de afrekenpagina te gaan.

Afrekenpagina

Op deze pagina kun je alle gegevens invoeren die nodig zijn om je bestelling af te ronden. Heb je een account, log dan in om het bestelproces te versnellen.

1. Kortingscode

Heb je een voucher of tijdelijke kortingscode ontvangen? Dan kun je deze hier invullen.

2. Factuuradres

Vul hier al je adresgegevens en e-mailadres in. Als je de bestelling naar jezelf wilt sturen, vink dan het hokje met ‘Verzenden naar hetzelfde adres’ aan. De mogelijkheid om een ander adres in te vullen sluit dan.

3. Opmerkingen

Heb je een opmerking bij je bestelling? Wil je dat we bijvoorbeeld iets op de doos zetten voor de postbezorger? Of dat we een bepaalde bloem niet gebruiken? Geef dit dan aan bij het veld ‘Opmerkingen’.

4. Bericht

Is het boeket voor iemand anders? Dan kan je onder het kopje ‘Bericht’ een persoonlijke boodschap toevoegen. Persoonlijke berichten worden op labels geschreven en aan het boeket bevestigd met jute touw.

5. Bezorgopties

Als je voor 14:00 bestelt dan wordt je boeket de volgende dag bezorgd. Komt dit niet uit? Kies dan een dag waarop jij of de ontvanger wel thuis bent. Je kunt tot twee weken vooruit plannen. Het is ook mogelijk om je boeket ’s avonds of in de ochtend te laten bezorgen. Hier zijn wel extra kosten aan verbonden.

Bestel je na 14:00? Dan wordt je boeket de volgende dag pas verzonden. Een voorbeeld: als je op maandag na 14:00 bestelt, dan wordt je boeket verzonden op dinsdag en ontvang je hem in de regel op woensdag.  Sue’s Botanica bezorgt boeketten op dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag. Wanneer er afwijkende verzenddagen zijn in verband met vakanties en feestdagen, dan geven we dit altijd online aan.

6. Verzendadres

Wil je de bestelling naar een ander adres verzenden? Vul dan het tweede gedeelte van het formulier in. Deze kun je vinden onder de MyParcel bezorgopties. Dit formulier is bedoeld voor de adresgegevens van de ontvanger. Als je de bestelling naar jezelf wilt sturen, vink dan het hokje met ‘Verzenden naar hetzelfde adres’ aan. De mogelijkheid om een ander adres in te vullen sluit dan.

Wil je naar meerdere mensen een boeket versturen? Geef dan alle namen en adressen op onder het kopje ‘Extra verzendadressen’. Dit kopje vind je onderaan het formulier ‘Verzenden naar een ander adres’.

7. Verzendmethode

Rechtsboven op de afrekenpagina kun je onder het kopje ‘Jouw bestelling’ een verzendmethode kiezen. Bij Sue’s Botanica kun je kiezen uit bezorging aan huis of ophalen. De bezorgkosten bedragen eenmalig €5,95.

8. Betaalmethode

Kies de gewenste betaalmethode en selecteer eventueel een bank. Sue’s Botanica biedt de volgende betaalmethodes aan:

  • iDeal
  • Paypal
  • Creditcard
  • Bankoverschrijving

9. Algemene voorwaarden

Om je bestelling te kunnen plaatsen moet je onze algemene voorwaarden accepteren.

10. Controleer je bestelling

Controleer voor de zekerheid alle gegevens nog eventjes voordat je de bestelling plaatst. Mocht je na het plaatsten van de bestelling erachter komen dat je toch ergens een foutje hebt gemaakt, neem dan even contact met ons op. Dan zorgen we dat alles weer op z’n pootjes terechtkomt!

11. Bestelling plaatsen

Druk vervolgens op ‘Bestelling plaatsen’. Je wordt nu automatisch doorverwezen naar de veilige betaalomgeving van onze payment provider Mollie. Als de betaling succesvol is afgerond ontvang je automatisch een bevestigingsmail met de details van je bestelling.